Föreningslokalen

Samlingslokalen är tillgänglig för uthyrning dels till föreningens medlemmar och anhöriga dels till övriga hyresgäster på Stenunge Strand.

Bokning

Ring bokningsansvarig (se högerkolumnen). Vid större helger kommer hänsyn tagas till att rättvis fördelning sker mellan föreningens medlemmar.
Kostnaden för att hyra lokalen är 250:- per dygn för Brf-medlemmar. För utomstäende, är kostnaden 600:- per dygn.
Avbokning av lokalen vid storhelger måste göras 14 dagar innan annars deb. 50 % upp till 7 dagar innan, därefter gäller full betalning.

Bastun

Carll Larsson hjälper dig med bokning och nyckel.
Om Samlingslokalen är uthyrd, kan bastun inte utnyttjas av någon annan. Bastun är kostnadsfri för max. 3 tim. Därefter gäller samma kostnad som för hyra av lokalerna dvs 250:- per dag.

Nycklar

Bastunyckeln fungerar till ytterdörr och bastu. Lokalnyckeln fungerar till samtliga föreningslokalens utrymmen.

Utrustning

Kollektivt bredband. Se inloggningsuppgifter på anslagstavlan. I vardagsrummet finns TV med kanalpaketet Lagom från Telia.
Köksbord med plats för 10 personer. Hörnsoffa som är bäddbar, småbord, bokhylla, byrå samt bordslampor.
I sovrummet finns dubbelsäng, sängbord och garderob. Tillgång till 2 extrabäddar. Sängutrustning för 6 bäddar.
I pentryt finns utöver standardutrustningen: mikrovågsugn, brödrost, dubbel kaffebryggare, el-visp samt porslin, glas och bestick för 30 personer Extra bord och stolar finns.
I städskrubb finns normal städutrustning.

Ytterligare förslag till förbättringar emottages tacksamt!